onsdag 16. november 2011

Glimt fra 40-års dagen..


Den 9. november var dagen jeg bikket over fra de glade 30-årene til de unge 40 år. 
Dagen ble feiret helt rolig sammen med familien med god mat (tapas) & noe godt i glassene. 
Minste jenta mi hadde vannkoppene den uken, så det var ei helt grei feiring midt i uka :)

Nydelige blomster fra jobben..

Glimt av deilig tapas fra Bistro To Kokker
..gjorde det veldig kjapt og enkelt for meg selv pga jobb, syke barn og travel uke, thihi! :P

Det var kaker og vaffler etterpå, men jeg var så stinn at jeg greidde ikke å smake på de før dagen derpå :)
Meg og go'jenta før hun skulle til køys..
...det eneste bildet av meg på dagen, for det er vanligvis jeg som tar bildene her i huset.. denne dagen var intet unntak..


Selv om mine kjære nødvendigvis ikke liker at det knipses bilder, så støtter de iallfall fotointeressen min.. 
De hadde virkelig smelt til med flotte gaver til gamla, knis.. 
Det ble både en svart mobil type HTC Sensation Z710e. 
Den var virkelig ønsket da min gamle så å si hadde sagt takk for seg. 
I tillegg fikk jeg et objekt til kameraet mitt: Sigma AF 18-200mm F3, 5-6, 3 DC OS Canon (puh). 

Alle de "superlativene" der sier ikke meg så mye, men det er ei super linse. 
Den er på veg til meg nå, så jeg gleder meg veldig til å få tatt den i bruk, både innendørs og utendørs, thi-hi! :D 
Kjekt med leketøy!!

Ellers ble det mange flotte kort, fotoramme, scrappeutstyr, lykt, gavekort i butikk, 
gavekort på velvære ("luksusbehandling"), kontanter, hjerte og mye mer. 
Det skal investeres i ei god vinterjakke/parkas fra Bergans! 
Satser på en kald vinter og da trengs det varme omslag, he-he! :)

Jeg har blogget kortet fra jenta mi & mine kjære før i dette innlegget. 
Her er et flott posekort fra snille, gode Rita som jeg også fikk på dagen. 
Hun er så flink og dette var herlig. Et typisk Rita-kort! :) 
Jeg har fått samme type stempel med fine, kloke ord i gave som hun har benyttet her:

Flott, ikke sant?

Jeg må bare si at jeg er veldig glad og takknemlig for en flott bursdag
sammen med noen fantastisk flotte folk både på jobb og hjemme - fantastiske rause gaver også Ü
Nyt onsdagen, straks helg igjen jo ;)
Måtte go'været fortsette ute både vel og lenge!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...