søndag 13. november 2011

Farsdag

Forsiden av farsdagskortet til far i huset
❤ Henning, pappa til 2 og stefar til 2 ❤


Pappa'n fikk oppvartning med frokost, kort og gaver på farsdagen sin. 
Koselig med en liten ekstra oppmerksomhet til far, he-he! ;) 

Her er flere bilder av kortet:

Bilde av alle "the fantastic four"
- personlig hilsen inne i kortet er slettet

Kortet utslått sett bakfra

Baksiden av kortet

Gratulerer med farsdagen rundt omkring! ツ

Jeg har laget 3 farsdagskort og ett bursdagskort på to dager. 
Det ble derfor litt hurtige kort og jeg fant fort ut at jeg ikke har så mye "stæsj" for slike anledninger. 
Fotoskriver'n gikk tom for blekk og Elkjøp har kuttet denne viktige varen fra sitt sortiment O_O Krise! 

Jeg har en annen skriver som brukes til alt annet, men den fikk duge for disse kortene. 
Bildekvaliteten er helt annerledes. Nå har jeg bestilt mer blekk fra InkClub på nett, puh! :P

Vi skal på besøk til mine foreldre om litt med farsdagskort og gave
sammen med mine søsken og familier. Koselig! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...