lørdag 15. oktober 2011

Tur til Digreneset

På Digreneset i Florø


Jeg tok med meg to gode karer, Jr og kompisen samt veslejenta til Digreneset på onsdag. 
Vi hadde med oss pølser på termos og kakao & krem, klar for litt utekos i nydelig høstvær.


Kjekt å kaste stein i sjøen, utforske dammer og ting man finner på svaberg og i fjære

Vesla hadde det kjekt, skulle overalt hun også

..blåste godt på svabergene..

...godt med noe å varme seg på...

I dag er det lørdag og ute blåser det surt. Ikke noe sol gitt. 
Jeg har vært i Oslo et par dager for å feire 25-års jubileum for vår avdeling på jobben. 
Det var en utrolig kjekk kveld med mange kjente og ukjente folk. 
Underholdning og alt ellers var helt toppers. 
Det var dessuten både sol og minusgrader, herlig høstvær. 
Ble litt misunnelig faktisk, hihi! Skulle gjerne hatt litt mer stabilt, godt høstvær her også :) 

PS - utrolig nok, jeg hadde ikke kamera med siden det var en jobbrelatert tur ;)

Jeg ser at det har komt inn utrolig mange koselige kommentarer og like mange herlige deltakere til give-away'n min. 
Så kjekt :D Her skal det bli bloggbesøk og innekos senere, så da tar jeg turen til DIN blogg og hilser på. 
Tusen takk, alltid stas når besøkende legger igjen spor etter seg. Me like! ;)

God lørdag til deg! :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Kjempesøte bilder, Eli. Ser ut som dere har hatt en koselig tur :)
God lørdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...