torsdag 27. oktober 2011

Prikken over i'en!

Gutten med prikkene, Kevin! ;)

Vi fikk noen flotte høstdager, men nå er det gråvær igjen. Dessverre fikk ikke min kjære og barna oppleve disse høstdagene utendørs siden vannkoppene kom i hus. Samboer'n er hjemme i pappaperm og jeg er på jobb. Tøff start, men det kunne vært så mye verre.

Kevin var dårlig med feber og ble bare i bedre form etterhvert som vannkoppene poppet frem. Det er mange av dem, men overraskende lite kløe heldigvis. Minstejenta fikk veldig høy feber og har vært i ulage, men ingen prikker ennå. Hadde vært greitt om hun ble "ferdig" med de i samme venda sier jeg som er på jobb, men det er ikke noe å gjøre med. De begynner å bli rastløse og i bedre form nå, så de kan jo slippes ut til "lufting" i regnet igjen. Ikke så kjekt å bare være syke og innendørs i flere dager i strekk, stakkars ♥ Skikkelig utgjort altså, men sånn er det av og til.

Retrobilder av to pjuskne,søte små... ♥♥
Tekniske duppedingser er kjekt å ha! ;)

Jeg har fått meg nytt leketøy og er så fornøyd. Det er en stykk touch-telefon, så nå er jeg "oppgradert" til samme standard som resten av gjengen her, thi-hi! :) Jeg fikk meg en svart HTC Sensation Z710e av min kjære på tirsdag, jippi! Det er en forsmak på bursdagspresang. Jeg har sett på hvit iphone eller HTC, men de hadde kun svart igjen nå. Det er helt greitt likevel. Min gamle, gode Sony Ericsson W995 har vært super og med på mye rart, men nå begynte den å koble ut innimellom. Ikke så kjekt om jeg var i en samtale eller i bruk som vekkerklokke, eeek!

Nå skal vi bare slappe av... og jeg skal starte på ei cupcake-lue til ei skjønn liten frøken i farge brunt og råååååsa, thi-hi! ;) Ikke min frøken, men ei som er bare pitte litt eldre. Kjekt at de falt i smak :D

God torsdagskveld! ;)

1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Kjekt leketøy du har fått deg, har en HTC Desirè sjøl, og er veldig fornøyd. Men har alltid vært litt over gjennomsnittet opptatt av tekniske duppeditter.....

Får håpe minstane friskner til, ikkje noko gøy å vere sjuke nei. Her har vi hatt eit eller anna slags febervirus, varte berre eit par dagar, men sjølsagt kvar sin gong.

Ynskjer deg og dine ei koseleg hausthelg, klem.

PS! Takk for gode ord hos meg, alltid like koselig å lese kommentarar frå deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...