fredag 28. oktober 2011

Liten kveldstur på tirsdag

Utsikt fra rommet til jenta mi tirsdag ettermiddag
- bildet ble tatt gjennom ruta ^-^

Etter jobb og kos med syke barn hjemme på tirsdag måtte jeg bare ha meg en liten luftetur. Jeg kom meg ikke ut før sola nesten hadde gått ned, så det ble ikke den store fototuren. Det var uansett godt å ta seg en spasertur på Litleåsen og Digreneset. Denne gang var jeg helt alene. Sjeldent! :)
Nydelige høstfarger i skogen
Nyte stillhetene alene ved sjøkanten på Digreneset.. herlig og avslappende :)
Det pittelille fyret du ser omtrent midt i bildet her ser slik ut...
Litt uklare bilder, tok det manuelt uten stativ i blesten..
Fyret heter Stabben Fyr.

I dag er det en fullpakket dag fra jobbstart til den spede morgen lørdag!! :)
I helgen skal Give-Away'n min trekkes også - 4 vinnere blir det.
Siste sjanse for å bli med nå, thi-hi :P

Ønsker deg ei riktig god helg!

3 kommentarer:

Anita sa...

Nydelige bilder Eli!!!!! Kjenner eg blir litt misunnelig på det turområdet ditt...*rødme* (",)
(har sååååå lyst å bo ved sjøen...)
Goood helg til deg og dine!
Klem ;)

Myrte ♥ sa...

Stemningsfulle og nydelige bilder!
Den som hadde hatt et slikt turområde rett utenfor døra ;)

Ha en super lørdag =)

Fjällripan sa...

Vilken underbar färg på himlen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...