søndag 17. juli 2011

Slakk søndag! :P

Har du noen gang prøvd å ta nærbilde av en sommerfugl? Det er nærmest umulig, de er alltid i bevegelse. Vi fikk besøk av et nydelig eksemplar av arten i stua vår en dag, men å ta noen fine nærbilder var praktisk talt umulig med mitt (tilgjengelige) fotoutstyr... eller kanskje det var personen bak kameraet som gjorde feil, thi-hi... :P

Jeg brukte kameraet med standardlinsen, men det var ingen lett oppgave og det ble vel ikke ett eneste helt klart bilde :o Enten kom jeg for tett og kunne ikke ta bilde, så var det blitsen som utløste forstyrrelse hos motivet eller så ble det for langt unna :P
Vi har hatt noen flotte sommerdager her og det var faktisk deilig med litt småregn idag. Jeg var tidlig oppe siden eldstemann og laget skulle avgårde til GothiaCup og DanaCup. Skulle gjerne blitt med gjengen, fnis. Alltid kjekt og sosialt og de er blant landets beste fotball-lag i sin årsklasse (G16), så de når høyt opp i turneringer rundt omkring i inn- og utland. Laget heter "Florø SK", årgang -95. Må nok holde oss oppdatert via SMS, facebook og telefoner denne uken. Det blir sånn passe ulidelig, men samboer'n har ikke ferie nå så da så! :) Er fryktelig spent på uken!!

Angret fælt på at jeg ikke tok meg en tur på fjellet etter hans avreise, det var nydelig vær og tidlig på morningen, ypperlig tid for tur. I stedet gikk jeg hjem og tok igjen litt søvn.. tror jeg falt i koma og siden har jeg vært skikkelig slakk, fnis. Trodde klokka var sånn ca 18 i sted, men jammen var den godt over 21. Hvor ble det av søndagen!! :O Jeg har iallfall sovet mye, kost med unger, lest ut ei bok og begynt på Goomba-lue nr 6!!! Skal legge ut bilder av luene i løpet av uken, thi-hi! :D
Ønsker deg ei herlig ny uke!! :)

2 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Siste ferieveka til min kjære, men vi kan ikkje klage etter å hatt 7 veker fri, pga skiftordning....

Så over neste helg tar eg de to minste med meg og køyrer nordover til Sunnfjord. Skal bli godt å vere der ei god veke.

Ei strålande flott veke til deg òg Eli Kristin, håpar på litt meir sommar....

fjällripan sa...

Ja visst är det svårt att fota fjärilar, de bara flyger iväg...men du fick ju några bilder, fint! Tittade på ditt förra inlägg också, men vilken söt liten fågel som kom och hälsade på :))

Ha det så bra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...