onsdag 20. juli 2011

Kompis Mikkel ble 3 år!

Bursdagskortet til Mikkel

Kompisen Mikkel ble 3 år og da hører det gave og bursdagskort med. Etter all dugnad og festligheter i mai og juni tror Kevin fortsatt at vi må bake kake hver gang det skjer noe, men sånn er det jo ikke, he-he! :)

Det ble et staffelikort (eller easelcard om du vil) til bursdagsgutten. Bildet på fremsiden tok jeg i mai og bildet inne i kortet ble tatt for noen dager siden.
Staffelikortet oppslått
- en slettet personlig hilsen nederst
...og sett fra siden...
...og sett bakfra.. :)
Happy ending! :)

Jeg bruker kun av arkene som jeg har liggende siden det ikke blir gjort flere innkjøp av scrappestæsj før ut i august/september måned. Greitt å bruke opp en del av mønsterpapirene så jeg kan fylle på med nye med god samvittighet, men jeg ser at nå er det lite med papir for barn igjen. Håper det holder, thi-hi! :P

Mikkel er en av gutta i gata, så han fikk sin Goomba lue sammen med kort & bursdagsgave. Han bruker mye blått, så dermed ble det ei blå Goomba lue til ham. Kanskje den kunne vært hakket større, hmm.. Tror jeg brukte 104 m på luen hans i garnet Drops Merino Extra Fine. Ønsker du mer informasjon om Goomba luene kan du sjekke dette innlegget.
Goomba Mikkel! :P

Ha en fin onsdag kveld! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...