fredag 8. juli 2011

Go'jenta mi blir 12 år i dag!! ♥

♥ Bursdagskortet til Kalyani Isabel, 12 år ♥

Kally er kallenavnet blant venner og siden jeg ikke hadde nok A'er ble det Kally i stedet for fornavnet på kortet. Det er "sånt som ungdomen likar"! :P Bildet av henne tok jeg etter danseshowene 13. juni.

Beste go'jenta har endelig bursdag i dag etter en lengre nedtellingsperiode, hi-hi! Gaven står som nummer 1 på ønskelista hennes også, så dette blir en goood start på dagen! ;)

Her er flere bilder av kortet:
Innsiden av kortet
Litt flere nærdetaljer fra innsiden
Kortet utslått sett bakfra
Happy ending! ;)

Nå blir det rydding og kakebaking og andre bursdagsforberedelser i dag. Blir kjekt med litt feiring av snuppa. Siden hun har bursdag midt på sommeren må feiring med vennene utsettes til august måned. De er nemlig bortreist for tiden. Kjedelig - men da har hun noe kjekt i vente iallfall! :D

Ha en fin fredag - og riktig god helg! ;) 

4 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort, i herlige farger...
Nydelig bilde, og nydelig pyntet.
Godt å ha noe gøy i vente....
Ha en fortsatt flott sommer, tro det eller ei, men faktisk så skinner sola igjennom skyene i dag...så nå får vi se....

Klem fra Kaia

Rita sa...

Gratulerer med bursdagsbarn i hus, tenk de er 12 år... Sprekt og tøft kort du har laget, og det bilde er jo såååå nydelig!!

Masse flott lesning i bloggen din, har vært på tur og ikke fått fulgt med. Rakk heldigvis å stemme på bildet ditt, grattis med finaleplass!!!

Mandag er det jobb igjen på meg, Kjetil har 1 uke til. Så de finner nok på noe. Men først FotballFlora helg :)

Rita sa...

Hei igjen :)
Må skynde meg å presisere at kortet var tl Isabel. Satser på at kortet er overlevert nå. Jeg var å kjøpte gave før jeg for på ferie.
Helene har jeg ikke hørt noe om. Skulle få mld om hun fikk i ferien, og det har jeg ikke fått. Så da går jeg ut i fra at hun venter fremdeles.
Snakkes i kveld, om du/dere skal ut. klem

Frøken Lykkelig sa...

Jeg er mektig imponert over deg !!! Så energisk og full av kreativitet !!! Fantastisk ! Gratulerer med dagen til 12 åringen i huset og for et fantastisk fint kort du har laget til henne !!! God helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...