fredag 13. mai 2011

Venninnebursdag

Bursdagskort til klassevenninnen
Jenta mi Kalyani til venstre og bursdagsjenta Andreea til høyre
- bildet tok jeg på en handballturnering i mars '11
Litt charms og bling hører med på jentekort
Innsiden av kortet
- plass til penger bak tag'n til venstre og personlig hilsen til høyre
..flere detaljer fra innsiden
Baksiden med personlig stempel

Bursdagen er ferdig for kvelden, så da kan kortet legges ut også. Mønsterarkene følger moten og siden jentene er bevisst på hva som er hot og not, så tipper jeg at dyremønstrete ark blir godkjent også, thi-hi! :P

Det har vært litt krøll med blogger det siste døgnet. Jeg hadde allerede laget dette innlegget med angitt publiseringstid, men det forsvant. Det siste innlegget om bursdagskortet til min far forsvant, det måtte jeg publisere igjen på nytt. Rare greier, men jeg håper iallfall at alle problemer nå er løst! Jeg har hatt litt pålogginstrøbbel i det siste også, så jeg ble helt stresset når alt plutselig var utilgjengelig :)

Det er hektiske tider og fryktelig lite blogging og bloggbesøk på fra min side nå. Tusen takk for mange koselige hilsener og eposter, setter umåtelig stor pris på dere og det varmer med koselige kommentarer fra fjern og nær. Jeg kommer innom din blogg snart, fnis!!! :)

Jeg har laget noen kort til konfirmanter den siste uken, men de kan ikke legges ut før mottakerne har fått dem. Vi skal i konfirmasjon på søndag og så blir det vel noen kort til helgen etterpå også. Gleder oss! :D

Ønsker alle ei fin helg!
Kose dere masse :)

1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Ikke bare du som har liten tid til blogging, hos meg har blogging vært nedprioritert noen uker.

Mannen min er begynt i ny jobb, og har vært borte i 5 uker. Var kun hjemme de røde dagene i påska.

Så da blir det rett og slett ikke nok tid til alt.

Men du har nå vært ganske produktiv på kortfronten ser jeg. Masse flotte kort du har laget.

Ønsker deg og dine en strålende helg, og håper dere har det bra. Klem til deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...