mandag 16. mai 2011

Mini-album til konfirmanten Mariell! ♥

Forsiden på album
- det nydelige bildet av konfirmanten fant jeg på facebook'n hennes :)

I går var vi i en koselig konfirmasjon i strålendes solskinn og en jublendes glad & fornøyd konfirmant. 
En flott dag med andre ord :D 

Mariell fikk egen gave fra fadderbarnet sitt (vesla vår). Dette albumet med pengegave var fra oss. 
Her er flere bilder av mini-albumet som jeg laget:
Albumet sett forfra og bakfra..
.. litt dill på sidene ja.. :)

side 2 og 3 (med pengegave)

side 4 og 5

side 6 og 7

side 8.. og jeg har glemt å ta bilde av side 9!

side 10 og 11 (her med slettet personlig hilsen)

Siste siden av albumet

og litt til

Det var det!

Den flotte konfirmanten Mariell

Takk for at vi fikk dele dagen med deg! ♥


Kose dere alle sammen.
Nå blir det 17. mai-forberedelser her, puh! ;)

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Wow, for ett lekkert album du har laget... og for en flott konfirmant...
Ha en flott 17.mai.
Klem fra Kaia

Rita sa...

Herligmegland for et nyyydelig album, for en fantastisk gave å få. Ligger mye godt arbeid bak den ja.
Mariell er jo sååå nydelig, kjekt å se henne med bunaden :)

Ha en strålende nasjonaldag i morgen, ikke umulig at vi bumper på hverandre. Vi skal være alle søstre med familier her hos oss.

linda sa...

Såååå nydelig album, jeg er helt målløs... Sitter her og skal prøve og lage et album til mitt tantebarn. Hvor får du laget eller kjøpt disse tekstene du har brukt?? Hadde blitt glad om du hadde sendt meg en mail.

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann og tusen takk for koselige kommentarer. Setter alltid pris på tilbakemeldinger, kos det! ;)

Linda - du har ikke lagt igjen noe epost-adresse eller kontaktinfo, men kanskje sjekker du tilbake her... Stemplene jeg har brukt er blant annet kjøpt hos http://www.northstarstamps.no/search/konfirmasjon og Stempelglede. De selger dessverre ikke på nettsiden sin lenger, men du får tak i dem hos denne siden: http://www.unikhobby.no/index.php?cPath=16_119

Lykke til! Barnebarnet vil nok sette pris på noe så personlig fra deg. Ha en fin dag og ta gjerne kontakt igjen om du lurer på noe!

Eli Kristin

linda sa...

Hei igjen. Jeg la inn mailadressa mi i det feltet hvor det sto nettadresse... men kan skrive den her også. lindalokken@hotmail.com

Det var mange fine stempler de hadde på de 2 sidene der. Må man ha spesiell stempelmaskin for og bruke de eller går det med stempelpute??

Kjenner at nå ble jeg skikkelig gira her :-)

linda sa...

Heisann. Jeg har sendt deg en mail med noen flere spørsmål. Håper du tar deg tid til og svare på den :-) Er så fasinert av scrappinga di. Kjæmpefint!! :-) Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...