onsdag 18. mai 2011

Konfirmasjonskort - delvis konfirmasjonsalbum! :)

Forsiden av "kortet" til konfirmanten fra bestemor


Jeg fikk noen bestillinger på kort for en tid tilbake 
og dette er det nest siste før jeg sa stopp for sommersesongen. 
Det er fra en kollega til sitt barnebarn. 
Hun ønsket et stort kort, men det er jeg ikke noe flink på, føler jeg får helt sperre. 
Det ble derfor en annen variant fra meg - et "kort" til konfirmanten på 3 doble sider som jeg hadde. 
Heldigvis hadde jeg noen ringer tilgjengelig også. 
Voila, et lite mini-album, ju-huu! :)

Detaljer
Side 2 og 3
Side 4 og 5
Flere detaljer fra "kortet"! :P
Veldig enkel bakside! :)


Til helgen er det to konfirmanter til samt en ny feiring av et jubileum, så det må lages tre kort. 
Det blir ikke gjort i dag, for nå føler jeg at jeg eser ut her. 
Det har blitt mye hobby og annet her hjemme i huset den siste tiden for ikke å snakke om mye god mat, 
så i dag må jeg bare ut å trille en lang tur i frisk luft. 
Det er litt grått og vått ute, men det går bra. 
Da våkner jeg iallfall, hi-hi. 
Litt trøtt i dag, kjenner at det har vært mye styr de siste dagene ;)

Go'onsdag alle sammen! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...