mandag 30. mai 2011

Dagene flyr!

En liten mammapause ;)
Nytrukket varm kaffe, et lite spøt, ei bok og litt sjokolade attåt, hi-hi :P


Dagene fyker og det burde vært sommervær, 
men her er det alle årstider på en dag - eller samtidig til tider også. 
Mildt, men regnfullt er stikkordet. Ser frem til litt mer sol og sommervarme nå.

 Det er imidlertid ikke noe å si på aktivitetsnivået hverken her hjemme.
Ulike typer dugnader, kamper/cuper, avslutninger og fester. 
Moro er det iallfall og koselige stunder blir det :)

Her er noen glimt fra en tur som Jr og jeg hadde forrige tirsdag. 
Vi dro på besøk til geitene på Brendøya her i Florø. Området hører til Kystmuseet
Geitene kommer dit hver mai og det er stor stas for ungene å hilse på dem. 
De kom helt bort og bet i buksa mi, så vi skulle hatt med oss litt "godis" til dem, he-he!

Kjempestas for Jr :P

..en som er vant til å gå på tur med ho mor..
..på toppen er vi kjempeglad! :D


I dag var jeg i nabobyen til kiropraktikeren igjen. 
Brutalt deilig er vel det som er mest dekkende for behandlingen, men det hjelper skikkelig. 
Dyktig kar iallfall!

Jeg har fått puslet litt med planter og krukker foran huset også idag.. 
og en stilig svart benk til voksne og et hvitt (!) piknik-bord for barn.. 
som samboer'n skal få sette sammen for meg, fnis :) 

Nå er jeg stiv og støl, sofaen venter.

Ha en koselig kveld! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...