søndag 1. mai 2011

40-års jubilant! :P

Forsiden av kortet
- bildet på kortet fikk jeg av hennes mann ;)

I går var jeg i kjempekoselig 40-års feiring til Eli Cecilie, en "gammel" klassevenninne. Det var jentefest med nydelig mat laget av jubilanten selv. Her er flere bilder av kortet som hun fikk fra meg:
Detaljer fra forsiden på kortet
Innsiden av kortet
Innsiden - annen vinkel. Sladdet personlig hilsen i midten.
Baksiden av kortet
Kortet utslått sett bakfra

Blir kanskje noen 40-års feiringer i år siden jeg er i samme årsklasse, thi-hi! :)

Kos dere - nydelig vær og søndagsfri! Muligens blir det aktivitetsdag med Barnas Turlag litt senere for vår del... Kanskje, he-he! :) Jeg var på dill og samboer'n måtte jobbe natt, så vi er litt slakke begge to av forskjellige årsaker. Hadde jo gjort seg med litt kjekke aktiviteter for de små.

Oppdatering: Takket være snilleste Rita sitt tips er jeg nå med i min første konkurranse innen kortutfordring. Temaet var sommerfugler og det ser det ut til at jeg har hatt i fokus her også, he-he! Utfordringsbloggen jeg deltar i med dette kortet heter Sukkersøtt! Ta deg en tur innom - mange flotte, flinke kortlagere og super inspirasjon!! :)

2 kommentarer:

Rita sa...

Kjempefint kort Eli, tipper det falt i smak hos jubilanten.
Skynd deg å hiv inn kortet hos Sukkersøtt, de har sommerfugler som tema denne uken. Og premie fra Stempelglede ♥

Ha en strålende søndag, selv om formen kanskje ikke er på topp.. ;)

Astrid sa...

Så nydelig kort du laget til venninnen din Eli!!
Lekkert papir og blomsterpynt i delikate rosanyanser,flotte detaljer, og så gjennomført på alle sider:-)) Tenker mottageren av kortet ble veldig glad for det.

Sååå kjekt at din første deltagelse i utfordringer ble hos Sukkersøtt Eli!!! Glad for å ha deg med og håper det ikke er første og siste gang...hi hi hi
Lykke til!!

Ha en fin onsdag.

Klem Astrid:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...