tirsdag 5. april 2011

Trilletur og besøk


Jeg hadde avtale om et besøk i går, så jeg hadde vesla i vogna og tok en trilletur før besøket. 

På vegen passerte jeg Svartevatnet og der var selvfølgelig de tre flotte svanene på rette siden for en gangs skyld
.. og jeg var uten stor linse, sukk.. Prøvde å få bilde av dem likevel, de er så flotte. 
Det er to hvite og en grå svane, så det er litt spesielt :)

Det er også et bilde av vesla mi sammen med venninna som bare er 5 dager yngre. 
Artig å se samspillet etterhvert som de vokser til :)

Nå plaskregner det, men vi skal ut på trilletur. 

Følger CARE-aksjonen min og skal over 10.000 skritt for dagen har jeg bestemt meg for. 
I går ble det 12.073 skritt før jeg hoppet til køys. Stolt :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Såå koselig :D Fine jentene <3

Stinemorღ sa...

Så søte bilder ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...