torsdag 28. april 2011

Min kjære broder har bursdag! :)


Forsiden av kortet
..Liverpool-fan på sin hals er han..
..må derfor være med..


Jeg laget et Liverpool-kort til ham i fjor, så jeg kunne ikke gjøre det i år også.. eller? 
Hadde sikkert vært ok det for ham forresten, thi-hi.


Detaljer fra forsiden av kortet..
..ai ai captain skyldes gaven som bursdagsbarnet liker.. ;)


Innsiden av kortet med sladdet personlig hilsen til høyre

Baksiden av kortet

Når dette postes er vi på grillfest hos bursdagskaren & samboer og koser oss. 
Kjekt med automatisk publisering, fnis.. 
Per Tore får derfor ikke tid til å snike på nett siden vi skal mates med deilig grillmat i varme finværet
 som vi har og gave & kort kan overleveres usett! ;)

Kos dere alle sammen! :)

1 kommentar:

Anita sa...

Kjempestilig!
Du er råflink på tøffe guttekort!
Ha en god helg! Nyt den i fineværet!
Klem, Anita :)
Ps! Så kjekt dere var på Jølster i påskeferien da! Flott der!Mann og barn var der oppe mens jeg jobbet lørdagen...Jeg bor bare 10 min i fra, men siden du lurte, på Moskog må du ta av i retning Gaularfjellet, for så å kjøre 4-5 min (4km)
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...