onsdag 27. april 2011

Fotogal... ^ ^

Det kan av og til være ei tålmodighetsprøve for ungene å være med ho mor på tur, iallfall når det er noen fikse fotoidèer som skal prøves ut, he-he.. Disse bildene ble tatt av min datter Kalyani da vi gikk på tur i Jølster i påsken, se mitt innlegg her. Bilder sier mer enn 1000 ord sies det... fnis :)

Vi dro begge på tur med kameraet for å knipse litt, men jeg fikk ikke med meg at jeg var et yndet motiv for henne. Ser litt sprøtt ut, men sånn er det bare, ha-ha! Jeg har fotodilla og det begynner virkelig hun å få også. Kjekt med felles hobby og interesse. Nå ønsker hun seg et bedre kamera og det må jeg innrømme at jeg skjønner veldig godt... ;)

Her er imidlertid mitt nye leketøy som ble testet ut denne dagen - nemlig et Gorillapod stativ SLR Zoom m/hode. Det var noe jeg fikk testet på fotokurset som jeg var med på, se innlegg her, her og her.

Her er et par bilder fra Jølsterlia 21. april '11, riktignok tatt uten stativet:
Forfall

Dette bildet sendte jeg faktisk inn til en fotokonkurranse i lokalavisa Firdaposten i dag. Temaet der er nettopp forfall. Se link til konkurransen her.

Vann

Tester bare kameraet litt, men det ble kaldt på hendene og vanskelig å holde kameraet i ro når manuelle innstillinger skulle prøves ut.

Når dette leses er jeg ut på tur med turfolket. Kameraet er med, så det blir garantert flere bilder i bloggen i morgen fra årets første "onsdagstur", thi-hi! :)

Ha en koselig kveld!


2 kommentarer:

Stinemorღ sa...

hahaha... Utrolig stilige bilder!

Men det bildet du kaller vann kunne jeg ha tenkt meg å ha stort på veggen på badet faktisk! Så utrolig flott det ble :) Jeg syns jeg hører vannet helt hit! Lekkert!

Og kjempe søte pannebånd i innlegget under :) Søte modeller også ♥

klem

❤ Kaia sa...

Er ikke det gøy når du blir "tatt helt på senga".
Jeg er ganske fotogal selv, MÅ bare ta bilde av alt. Har heldigvis fått min kjære bror til å være fotograf på konfirmasjonsdagen til snuppa vår, ellers hadde jeg nok gått berserk, livredd for ikke å få BLINKSKUDDET...
Neste uke skal jeg til Praha, regner med det blir tatt noen bilder der og ja........
Nydelige pannebånd i innlegget under her forresten.....
Håper du hadde en flott tur i dag....
Jeg har brukt finværet til å vaske i kjelleren !!!!! -ja jeg vett, hva i alle dager gjør jeg der nede i det været.....
Og så har jeg fått puslet bittelitt i hagen... Må nyte sola litt...
Ha ei super uke videre.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...