søndag 3. april 2011

Bursdagskort til nok en kompis! :)

Vi var i en kompisbursdag tidligere i dag, så Kevin hadde med seg gave og kort. Kompisen fikk et staffelikort med bilde av ham selv på, men både bilde og hilsen er her sladdet. Mønsterpapirene er faktisk fra resteboksen, helt utrolig. Trodde ikke at jeg hadde så mye sjørøverpapirer igjen, men jammen var der mer enn nok. Grei måte å redusere rester på og samtidig få et tøft nok guttekort :)
Detaljer fra forsiden av kortet
- viktig med skumle sjørøver-charms ;)
Kortet oppslått sett forfra
...og sett fra siden
...og sett bakfra.
Baksiden av kortet

Her blir det avslapping resten av dagen.. Vi var ute på by'n sammen med venner i går. Søster'n tok seg av huset her med alle de søte små, så da kunne vi bare gå ut og slappe fullstendig av. Jeg har ikke vært ute på dill på godt over 1 1/2 år, så jeg tok det veeeldig med ro, knis.. Skal jo ikke så mye til, men det gikk bra. Jeg var i barnebursdag med full halloy, kaffe og kaker kl 12 i dag, dagen derpå. Litt imponert over min egen form, men nå siger slakkheten inn gitt... Tror jeg må legge meg litt på lading, he-he.. :D

Ha en fin søndag!

1 kommentar:

Anita sa...

Kjempetøft!!!!
Vi savnet deg i går, men flott du koste deg på by'n!!!!
Regner med du kommer sterkt tilbake snart!
Ha en fin uke, klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...