fredag 4. mars 2011

Spiderman bursdagsinvitasjoner

Da ble det produsert og delt ut 7 stk bursdagsinvitasjoner til feiringen av Kevin's 4-års dag sammen med vennene sine. Begynner tidlig gitt, he-he. Det blir første gang han skal ha vennene sine fra barnehagen hjem på besøk, så han gleder seg skikkelig :D
Slik ble de alle samlet - ikke så avanserte, men tøffe nok. Jeg tok bildet av Kevin på rommet hans, for der har han Spiderman-tapeten i bildet langs hele den ene veggen :) 
Innsiden av invitasjonen... og baksiden av den ;)
Ferdig til å gå ut m/plastlomme og navn til mottaker på
Slik ble da ja ;) Da var det bare selve festen igjen i helgen da, hi-hi!
God helg! :P

3 kommentarer:

Rita sa...

Ultrakuuuuule invitasjoner i kjent Eli stil!! Digget de!!! Og den lekre tapeten da!! Bøyer meg i støvet, lekkert :)
Flott kort du hadde laget til Simen også, stilig bilderedigering.

Ha en strålende helg, unge dame :)

Evelyn sa...

Hei :) her rarmla jeg innom en ny blogg igjen som fanga min innteresse... la meg til som følger av deg jeg slik at jeg kan lese mere av bloggen din eter hvert.. har lest litt nå .. og jeg er så imponert over alle de fine korta du har laga.. kjempe fine er de.

De innvitasjonene til bursdagsfest var kjempe stilige... og helt i en 4 årings ånd kan jeg tenke meg... stilig med sidermann på soverommet.

Lykke til med bursdagsfeiring i helga.. det blir nok stor stas kan jeg tenke meg.

Kommer innom igjen.

Evelyn

Made by KKann sa...

Gurimalla så flotte invitasjoner - fantastiske du!!

SmilKkann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...