søndag 6. mars 2011

KM i fotball og fastelavnsboller

G16 Florø2 vant KM i sin klasse i Florø i dag :)
Bak fra venstre: Kristian, Erlend, Runar og Aksel
Fremme fra venstre: Bjørnar, Åsmund og min sønn Patrick

Jeg og de to yngste har hatt en kjekk dag i storhallen i dag. Tja... det vil si at Kevin ble med mine foreldre  hjem etter ei stund og snuppa sov i vogna hele tiden, fnis.. Jeg pratet med kjentfolk, så fotball og tok bilder. Kjekt :D

Tempo arrangerte KM i aldersbestemt fotball, så det var mange spillere og kjente i hallen. Gutta gjorde det veldig bra også og vant finalen med 6-0 over Høyanger. For spesielt interesserte, se resultater på nettsidene til Sogn og Fjordane Fotballkrets :) Ellers kan man lese mer på lokalavisa Firdaposten sine nettsider eller se bilder også, fnis :P

Vanskelig å ta bilder innendørs i hall.. det blir så gule bilder

Før jeg gikk i hallen laget jeg bolledeig og trillet 40-50 boller som ble satt til heving.. siden det var så spennende i hallen ble jeg borte noen timer mer enn planlagt... så jeg vet ikke, hevet bollene seg og datt sammen eller var det ikke noe heving i det hele tatt? Det ble iallfall fiasko og alle bollene ble kastet rett i matavfallet.. At jeg kunne være så dum å skulle teste ut ei ny bolleoppskrift på selveste fastelavn!! :O Den jeg testet ut kalles "verdens beste boller" og ligger på nettsiden til Det søte liv. Kanskje jeg skal prøve den ut igjen og følge med deigen en annen gang? :)

Heldig for oss, så tok mine foreldre Kevin med seg hjem fra hallen... og leverte både ham og en stor pose med rykende ferske boller litt senere. Da hadde jo jeg null boller og en masse deilig pisket krem klart.. så det ble fastelavnsboller på oss også. Snakk om flaks, he-he! :D

Ha en fortsatt fin fastelavnssøndag! :D

1 kommentar:

Evelyn sa...

Hei :) ser ut som om dere hadde en fin dag i hallen.. Gratulerer med seieren til de flinke guttene :):)

så synd med bolledeigen da.. men kansje stod den for lenge til heving.. e nå ikke bra at den står for lenge heller vill jeg tro.

Bra du fikk en pose med boller hos dine foreldre da slik at du fikk brukt kremen og at dere fikk kosa dere med fastelavensboller.

Her har vi ikke feira fastelaven.. jeg spiser ikke boller med krem og mannen er heller ikke glad i disse bollene.. så da lot vi det bare være.

Ha en fortsatt fin søndagskveld :)

Klem fra Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...