fredag 4. mars 2011

Bursdagskort til onkel

Forsiden av kortet
- bildet tatt på Struen i Bremanger av meg
Jeg har ikke lagt ut kortet som jeg laget til min onkel Edvard som hadde bursdag den 21. februar. Det er han og kongen som deler den dagen, hi-hi :) Her kommer flere bilder av kortet. Utrolig nok var det ikke et bursdagskort type easelcard/staffelikort denne gangen!
Detaljer på forsiden av kortet
Kortet sett fra siden
Innsiden av kortet
Baksiden av kortet
Kortet utslått sett bakfra
Bildet på kortet er fra Struen i Bremanger, eller nede på Strua som de sier. Det er der min mor vokste opp og hvor jeg oppholdt meg store deler av feriene da jeg var yngre. Nå er det altfor lenge siden forrige besøk og altfor lite vi reiser dit. Savner Bremanger, så det blir tur dit om ikke snart så iallfall til sommer'n! :) Her er noen bilder som jeg tok i 2007:
Mye moro både for store og ikke så store :D

Da var det fortsettelse av bursdagsforberedelser her til morgendagen og tømming av forrige bolig. Alt skal hit, eeekk! Håper vi kan kaste eller gi bort det meste av det som gjenstår, får se :) Det blir vel så mye ting som kommer hit vi må lage oss passasje i gangen til bruk for bursdagsgjestene til Kevin. Jaja, vi takler vel litt til styr.

Det er godt å være ferdig med oppussing av gamle boligen - den skal vaskes ned i helgen, så kommer boligbyggelaget og tar bilder på mandag og klargjør for salg! Tvi tvi, gode priser for tiden her i Florø. Det er selgers marked iallfall, så vi håper selvfølgelig på mest mulig. Snart kan vi fokusere kun her på nyehuset og få ting litt på stell og kjøpe inn diverse møbler og annet som gjenstår nå. Skal bli godt å bare kunne nyte og slappe av her om ikke så lenge :D

2 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) igjen et flott kort inne hos deg... lekkert :):)

For en fin plass du viser oss bilde fra.. litt likt der jeg egentlig kommer fra dette. E mange slike fine plasser langs kysten...

Håper dere får klargjort for salg og at det blir en bra pris.

Lykke til med bursdagsfeiring i dag:)

Her våkna vi opp til snø igjen i dag, men vi har hatt mange fine dager nå etter jul så vi har vell ikke lov å klage.. og dette er nå helt typisk mars måned da.

Ha en fin lørdag og helg :)

Klem fra Evelyn

Made by KKann sa...

Hei du - enda et flott kort ser jeg - og flotte bilder fra Struen!!

Ja visst - du har hatt barneselskap i dag du - skjønner godt at du nå er litt utladet..hihi..kos deg videre i helgen - her hos meg er det sofa-kos!!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...