torsdag 24. mars 2011

♥ Beste svigerinna ♥

Posekort m/overraskelse inni


Ja, jeg har beste svigerinna som alltid stiller opp for de rundt seg, oss inkludert. 
Nå er det vår tur til å vise litt ekstra omtanke og stille opp. 
Et lite kort med kloke ord og noe vakkert inni vil nok bli satt pris på også, tror jeg ♥

Litt detaljer fra forsiden
Innsiden med kloke ord - og en slettet personlig hilsen

Baksiden med personlig stempel

Kortet med overraskelsen...
...og overraskelsen ser slik ut...

Et nydelig smykke à la Stinemor..
..vanskelig å ta bilder av det..
..kloke ord, hjerter, bling, charms, perler, mammaengel..

...jeg laget en montasje av bilder fra Stinemor..
..kanskje litt lettere å se hvor nydelig smykket er med alle de flotte detaljene..


Det nydelige smykket har jeg "som vanlig" bestilt hos flinke Stinemor som har salgsbloggen Små Øyeblikk
Hun ble utfordret til å lage et spesielt smykke og den tok hun på strak arm. 
Anbefaler virkelig en titt inn i bloggen hennes ;)

Ha en fiiine torsdag! ;)

1 kommentar:

Rita sa...

Wow som du produserer for tiden. Kanon lekre posekort, og flotte smykkegaver!! Du e no go e du :)

Likte også fotomontasjen med flott ramme rundt, lekker effekt.

God helg til dere alle. Vi reiser til Geilo med veldferdsklubben. Grugleder meg. Meldt fint vær, men liker ikke å kjøre så langt på utrygge veier.. Men det går nok helt fint, bare hønemora som bekymrer seg litt :)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...