tirsdag 8. februar 2011

Kevin med Brannlue og sokker

Kevin med lua på snei :D

Jeg har glemt å blogge den ferdige Brannlua som jeg strikket til Kevin. Jeg nevnte den i dette innlegget her. Mønsteret kan kjøpes her. Jeg strikket en svart kant nederst som ikke stod i oppskriften, ellers fulgte jeg den. Lua ble strikket ganske så raskt og poden er storfornøyd. Den er kanskje litt stor til ham, men da "koker" han iallfall ikke i topplokket, hi-hi! :D
Det står Kevin på den ene siden...
..og Brann på den andre..
veldig morsomt med fotosession, he-he.. :P
Siden vi først var i gang med Brannlua og hadde en del rester igjen, ble det også sokker som matchet lua. Det står kun K for Kevin på begge sokkene. Jeg la opp 48 masker og kikket litt på lua og mønsteret ble til etterhvert. Rask og enkel strikk og med pinner 4 mm går det unna også. Garnet er Dalegarn Freestyle på lue og sokker. Veldig behagelig å strikke med.

Eldstemann er Vålerenga-fan og skal få Vålerenga-sokker. Må ut og kjøpe garn gitt, he-he!

Ha en fin tirsdag! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott det vart!! Og visst treng guten varme klær, for no snøar det ute.. ;)

Rita sa...

Herlige storebror Kevin i flott supporterlue. Ble griselekkert!! Bra han får heie på rette laget hehe.
Skal se om jeg får blogget kortet ditt i kveld eller i morgen. Så lenge siden jeg laget det, at jeg må lete litt i fotomappa mi.. ;)
Snax :)

❤ Kaia sa...

kjempestilig.....
Kan tenke meg at dette passer en fotballgutt ja....
Vi skal ikke til Egypt med det første, håper på en tur til høsten, i okt/nov. Og da er planen å reise litt rundt ei uke, og så ha "solferie" siste uka. Og da kan det jo være greit å ha med seg noe å gi bort.
Klem fra Kaia

SNILLPIKE♥ sa...

Knallflott liten modell, og lekker lue også selvsagt. Selv om det er feil lag her i huset, til tross for at vi bor i Hordaland. Her heies det på Viking og Rosenborg i den norske serien.

Fin onsdag til deg og dine, klem ann helen.

Made by KKann sa...

Hehehe - så kuuuul! Tøff lue, til tøff gutt og selvsagt tøffe sokker!

Ha en superduper onsdag!

SmilKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...