fredag 25. februar 2011

( ♥‿♥) Ha en finfin fredag! (̾-̮̮̃̾-̃̾)۶


Jeg har vært på trilletur i høljende regnvær. Det er i grunn friskt og deilig. 
Snuppa sover i vogna si ennå og jeg får litt tid i huset i mens. Må bare innom nettet før jeg blir aktiv innendørs, he-he.

Det bildet ble tatt i dag i Gunhildvågen Sør i Florø, 
faktisk fra samme sted som det bildet som ble publisert i går.. bare litt annet vær i dag, he-he.. 
Hadde jeg tatt bildet i går hadde det vært dekket av snø her. 
Veldig skiftende vær her på det glade vestland, men det takler vi :D


Ha ei super helg alle sammen! :D

4 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Ønsker deg en super flott fredag!

Trilletur i regnvær er friskt ja...
- kjenner jeg får et sug i magen og savn etter vestlandet..
Det beste sted på jord ♥


klem

renate sa...

Jeg skal også ut snart og jeg ser vi har samme vær, snø i går og regn i dag! Vestlandet er deilig friskt!!

Ha en fin helg:)

❤ Kaia sa...

Godt å se at vi ikke er alene om regn/snø/sol, her er det lettere skiftende. Men sånn er det som dere sier på det glade vestland......
I dag henger skodda nedover liene, og når jeg kom hjem fra jobb i dag, så gikk det tre rådyr i skråningen rett oppenfor huset vårt. 25-30m i fra der jeg sto.. Det er så gøy når de kommer så langt ned. Skulle bare hatt litt mat til de...De er såååå skjønne.
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Petunia sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Har man hund, så må man jo bare komme seg ut på tur!
Jeg har heldigvis en hund som tar dagene akkurat slik de faller seg om det blir lang tur eller ei. Ingen masing der i gården, men han er alltid klar når turklær blir tatt på. Glad for å ha det slik. Kunne ikke hatt en hund som hele tiden pep etter tur.
Det kjekke med å ha barn i vogn er også at man lett kommer seg ut på tur. Litt verre når de skal gå selv over alt;)
Ha en strålende helg i regnværet!! Jeg nyter at snøen forsvinner!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...