mandag 17. januar 2011

Enkelt bursdagskort

Denne vakre snuppa hadde bursdag tidligere i denne måneden, men kortet ble laget i går. En forsinket bursdagshilsen og gave altså fra vår kant, he-he. Har såvidt gravd frem det mest elementære stæsj og utstyr, men epic'n og alt det der er fortsatt solid nedpakket. Det ble derfor et veldig enkelt kort til Mariell, men papiret er lekkert og gjør mye av seg alene :)
Detaljer fra fremsiden
- bildet har jeg "lånt" fra facebook-profilen hennes

Innsiden med personlig hilsen
...vanligvis skriver jeg de ut på papir, men den er nedpakket og følgelig ikke tilkoblet
Happy ending!

Det er veldig kjekt å lage litt kort igjen, men jeg gleder meg virkelig til å få alle tingene opp og frem så jeg har det lett tilgjengelig ved bruk. Jeg investerte i en ny, skikkelig Fiskars papirkutter forrige uke, så jeg gjør meg klar til mange koselige stunder med papir fremover. Det var bare den IKEA-turen da.. men først må vi pusse ferdig og selge gamle kåken, så shopping av mer møbler og sånt. Gleder meg virkelig! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...