mandag 20. desember 2010

Det nærmer seg jul!

Det er bare 4 dager til jul og jeg har ikke kjøpt en eneste julegave ennå :O I kveld skal listen over julegavemottakere skrives ut og i morgen blir det en svært så målrettet julegavehandel. Det satser jeg iallfall på, hi-hi. Vi pakker fortsatt ut ting i huset og har fått svigers fra Vestby på besøk. Julekort ble bestilt den 16. desember (!) som jo er siste frist for å sende juleposten i Norge, fnis.. Kanskje dukker de opp i postkassen i morgen..? Så skal de skrives og sendes ut. Bedre sent enn aldri :P Gleder meg til baking av pepperkaker og julemenn også. Satser på å bake sammen med barna siden det er en koselig juletradisjon - håper de har tid og lyst til å være med så aktive som de er på hver sine kanter :)

Her går det ellers i barnas juleaktiviteter. Jeg og eldstejenta mi var sist på julekonserten til ungdomsskolen. Utrolig flinke ungdommer som viste frem mange talenter innen sang, gitar, dans og musikk med stor sjarm og stil. Min egen sønn var med i guttekoret som gav skikkelig trøkk og bra show, men han ville ikke bli tatt bilde av (som vanlig). Her er i stedet noen få glimt fra julekonserten. Det første er av alle elevene samlet på avslutningen :)
Etter konserten gjorde jeg og snuppa mi et lite stopp i sentrum. Det snødde bra, så snuppa poserte ved juletreet på Evja.
Skikkelig julestemning i sentrumsgata..
..sentrumsforeningen har investert i nye flotte julelys :)
Det blir nok lite blogging de neste hektiske dagene.
Kos dere alle sammen :)

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Ja du får noen travle dager, det er sikkert og visst...
Men alt går, med veldig god planlegging...
Jeg er så og si ferdig, tar alt litt "layed back" i år. Skal begynne på kjøkkenet etter nyttår, så jeg gidder ikke å vaske ned, når det skal rives, såå glad i å vaske er IKKE jeg.
Det skal bli godt med nytt kjøkken, det jeg har er fra 1961-62, bygget på stedet, når huset ble bygget, og skikkelig gammeldags, men det har da gjort nytten...
Har ikke laget så mye kaker heller, de blir jo ALDRI spist opp, satser på at de jeg har nå blir spist opp, og at de ikke går i søpla neste jul (som de gjorde i år...*lol*)
Da vil jeg bare ønske deg og dine en riktig god jul i det nye huset, kose dere masse...
Juleklem fra kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...