søndag 7. november 2010

Helt enkel hekling

Bildet tatt 6.november '10

Det står bra til hos oss, men det blir mye sitting i go'stolen til tider med snuppa ved "matfatet". Hun liker seg godt der og vil helst ta seg en liten tur på eller ved det også. Da kan det være greitt med enkle og raske handarbeider som kan utføres uten de store bevegelsene, he-he :D Dette litt vel store pannebåndet ble laget før hun kom til verden, men det er nå et raskt eksempel på hva man kan lage på kort tid :P
Ellers har jeg gått til anskaffelse av boken Helt enkel hekling av Tove Fevang.  Dette er en nybegynnerbok i hekling med grundig innføring og trinn for trinn bilder. I tillegg får du oppskrifter på skjerf, luer, tepper, puter og mye mer. Den er helt super og kan virkelig anbefales til andre som ønsker å lære seg basis hekling som meg. Skal prøve meg på noen av hennes oppskrifter fremover!

Bildet tatt 6. november '10

Ha en super søndag! :)

4 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Så god, liten frøken. Håper dere koser dere masse.

Ønsker deg og dine kjære en strålende høst/vinteruke. Klem

Randis side sa...

:) Så skjønn frøken! Blir spennende å se hva du får kreert etter å ha lest boken :) Ha fine novemberdager og kos dere maks! Klem

Stinemorღ sa...

Nydelig tulle :)
Tenker at dere koser dere masse!
Lykke til med de små prosjektene - den boka kjøpte jeg for en stund siden, men har liksom ikke brukt den så mye ennå... snart tenker jeg ;) hihihi..
klem

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...