lørdag 2. oktober 2010

Bokmerker til tantunger! ;)


Endelig har jeg fått gitt bokmerkene til rette mottakere, så nå kan de legges ut i bloggen. 
Jeg fant ut at det var på tide å gi mine egne tantunger et par bokmerker også før scrappesakene ble pakket bort - midlertidig, he-he! 
Bokmerker er i grunn kjapt å lage og en grei måte å få brukt opp litt restepapir også. 

Bildene av Mathilde og Mathias tok jeg i familiekalaset til Patrick i september. 
Her er baksiden av bokmerkene:


Trenger vel kanskje ikke å fortelle at det er Mathilde sin store helt Justin Bieber 
som er motivet bakpå hennes bokmerke. 

Mathias har landet på samme favorittlag som min sønn, 
så hvorfor ikke et bilde av logoene til både VIF og Barcelona sammen :)

Nyt lørdagen! :P

1 kommentar:

Stinemorღ sa...

Så fine bokmerker :) Artig at de blir så personlige!

Huset deres er jo bare råflott - gleder meg til å se bilder når dere har flytta inn!
Også har du kjøpt lotuser :) De er så koselige på denne årstiden.

Ha en flott kveld, klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...