fredag 1. oktober 2010

65-års jubilant!

I går var vi i bursdagskalas til tanten min Margunn som ble 65 år. Det kan jo ikke forbigås i all stillhet :) Jeg laget dette kortet til henne på vegne av oss samlet. Bildet fant mamma i et gammelt album. Tante var faktisk avbildet sammen med meg og mitt søskenbarn i julen en gang på 70-tallet, men jeg "klippet ut" henne og fikk lagt litt mer farge i bildet.

Slik ser resten av kortet ut;
..først ut er flere detaljer fra fremsiden av kortet..
..innsiden med sladdet personlig hilsen..
..innsiden av kortet - litt annen vinkling..
..kortet brettet ut sett bakfra...
..baksiden av kortet..

God fredag alle sammen! ;)

4 kommentarer:

Rita sa...

Iiiiiiiik, 14 dager igjen nå Eli. Har full nedtelling hver gang jeg er innom her.

Herlig kort til tanta di, lignet godt på mora di ser jeg!

God helg til deg og dine!!

Tino sa...

Så koselig kort, det satte hun nok pris på tenker jeg.
Herlig bilde i headeren din!

Ønsker deg en fin høsthelg!
Klem T

Made by KKann sa...

..flotte kort som alltid..

..smil - nå er det like før..så spennende!!

Ha en super fredag og god helg!

KlemKKann

SNILLPIKE♥ sa...

Kikker innom deg for å ønske deg og dine kjære, en strålende flott høsthelg, klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...