søndag 12. september 2010

Min eldste sønn har bursdag i dag! ♥

Jeg kan nesten ikke tro det... min eldste sønn Patrick er 15 år idag! Syns det føltes litt rart da han ble konfirmert tidligere i april i år også, men sånn er det. Tiden flyr - og om bare 3 år er han myndig, hi-hi. Godt at man ikke er eldre enn man føler seg, fnis :D

Han har allerede fått kort og gave fra oss, og slik så kortet ut...
Fremsiden av kortet
- og det V-tegnet er der fordi han fikk 2 store fisker på rappet! ;)
 Detaljer fra fremsiden
- charms av sykkel og brusåpner siden jeg ikke hadde noe med fotball! :o
Staffelikortet oppslått
..staffelikortet sett fra siden..
..personlig hilsen i kortet..
..oppslått staffelikort sett bakfra..
Baksiden av kortet

Det blir familiekalas senere i dag og så tar han bursdagsfeiring med kompisene når de samles igjen. Akkurat nå er det stor aktivitet med skoleturer til Polen/Tyskland gjennom firmaet Aktive Fredsreiser, så de er ganske så splittet. Skulle gjerne vært med, fantastisk flott opplegg. 

Uansett - i dag feires dagen her i huset. Skal straks bake diverse glutenfrie saker siden vi har ei med cøliaki i familien. Det blir iallfall eplekake & iskrem, vaffler og brownie chocolate chip cookies siden det er ønsket... og verdens beste-kake også. Den sistnevnte lager min mor ;)

Må bare fortelle om bildet av Patrick på forsiden. Litt vittig, men best å forklare så det ikke blir noe misforståelser.. Som nevnt under bildet er V-tegnet der fordi han fikk 2 store fisker på rappet under en fisketur i august. Jeg la ut kortet på facebook og en engelsk venninne lurte på om V-tegnet betyr noe annet i Norge... for hos dem betyr det f*** off!!! :O Ikke helt den samme betydningen nei, hi-hi. Hun skjønte jo at det ikke var betydningen, men det var greitt å vite hvordan bilder kan tolkes rundt omkring :P

Ha en super søndag alle sammen! ;)

6 kommentarer:

Rita sa...

Gratulerer til Patrick, ja tenk 15 år.. Tiden går, og vi blir bare yngre og yngre :)
2 flotte guttekort du har laget. Liker fargebruken, og det personlige med bilder på. Flott!!
Glemte jeg å svare hvem som er blitt student?? Det er Karina som er begynt på desentralisert lærerstudie. Kjekt for ho, trist for oss. Men ho skal jobbe litt hver uke, og jobbe litt helg også. Så har hun sikret seg jobb i feriene også, om hun ønsker. Så vi kommer nok fremdeles til å se henne fremover.
Kos dere i bursdagen i dag. Vi skal i bursdag vi også, til mammas mann. Begynner med hele gjengen på Kinaen (Egypt farerene, 13 stk) og ender med kaffe og kake hos de. Nam nam.
Snakkes :):)

Rita sa...

Oooops, skummelt med den dobbelt betydnungen av V-tegnet hehe

Turid Holm Flaa sa...

Hei og en riktig god søndag ønsker jeg deg. En utrolig kjekk (og søt) sønn du har, gratulerer så masse. Ja, tiden flyr.

Takk for kommentar hos meg og støtte til mitt kommende epla-prosjekt. Masse hilsen Turid

Stinemorღ sa...

Gratulerer med eldstemann! Tida går altfor fort.. - min eldste blir snart 14, og jeg kan ikke fatte at det betyr at jeg også blir eldre.. hihi :)

Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Jeg leggger til deg også slik at jeg kan følge med på hva som skjer her :) - du har en flott blogg!

Håper dere får en koselig kveld!

Sara sa...

Hei! :)

Takk for utrolig koselig kommentar på bloggen min! Veldig kjekt å høre :) Og ikke minst veldig kjekt å komme over denne inspirerende bloggen din, nå fikk jeg og lyst til å begynne å scrappe! Hehe.
Legger deg og i listen min jeg!

Håper dere har kost dere masse i dag, gratulerer til Patrick :)

Klem fra Sara

SNILLPIKE♥ sa...

Gratulerer så masse med jubilanten i heimen. Ja, de vokser så altfor fort til disse små. Til neste år blir eldste her i huset 21. Men har heldigvis 2 små som "holder" litt igjen da.

Ønsker deg en strålende uke, varme klemmer til deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...