torsdag 2. september 2010

Lykkelig skautroll!

Strålende sol og en kropp som hadde en av de bedre dager i dag.. 
Jeg måtte prøve meg på en tur i Storåsen etter gammelt. 
Det er jammen lenge siden sist jeg var ute og gikk tur i skogen eller på fjellet. 
Rett og slett fantastisk herlig å komme seg ut, røre på seg, se og nyyyyte. 
Det får bare være at jeg sitter her som ei "gammel kråke" nå, men det var virkelig turen verdt :D

Advarsel - bilderas fra min vandring ;)


Det var farger fra både sommer og høst i skogen og med et flott sollys utgjorde det en fin stemning. 
Det var iallfall det jeg prøvde å "fange inn" i linsen her og der, he-he.

Her kommer noen bilder på første utkikkspost med utsikt over Havreneset. 
Ser min bolig i bildene også ;)


Her kommer bilder fra andre utkikkspost på turen - fra Utsikten:


Det siste bildet her er tatt mot sentrum av by'n og man skimter såvidt Brandsøyåsen til høyre i bildet.
Rognebær er et typisk høsttegn, så her er noen fargerike eksemplar av slaget:



Bildene fra den tredje utkikksposten er tatt fra Linken:


Mange flotte vekster av ulike typer å se i skogen er det også...


Nå skal jeg utnytte min "stiffness" til noe nyttig - sitte godt i go'stolen og strikke på det lilla babyteppet.

Ha en herlig torsdag ettermiddag! :)

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Ååå så mange flotte bilder..
Godt at kroppen kan være med deg også, i allefall når været er såååå fint.
Babyteppet i innlegget under ser kjempedeilig ut. Godt jobbet..
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...