fredag 13. august 2010

En liten båttur


Det ble flott vær i går. 
Jeg holdt meg i skyggen og stønnet av varmen dagen lang, men da min kjære kom hjem fra jobb ville han på sjøen. 
Jeg fikk lyst å fiske litt og de to yngste ble med + min niese. 
Eldstemann hadde som vanlig fotballtrening, så han var full-booket dessverre. 
Vi dro til Alvora for å grille og bade litt først. 

Vi dro ikke før i 18-tiden, så det var ikke så lenge vi hadde sola der borte. 
Grilling, bading og leting etter småkrabber og sjøstjerner ble det likevel. 
Ungene storkoste seg i fjæra :D


Etter et par timer ble myggen for nærgående (da hadde jeg allerede sittet inntullet i pledd en times tid, ha-ha). 
Det var tid for fisking, men det ble ikke mye fangst på oss dessverre. 
Kjekt å ligge ut på sjøen og nyte roen. 
Den "store" kroppen min var fint ferdig etter båtturen, men artig å gjøre noe annet innimellom :D


God helg, folkens! :)

2 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Å, så deilig dere har hatt det. Vi òg var på sjøen en tur i går kveld. Ble bading på de to minste, men ikke noe fisking. En liten frøken som holdt på å sovne, så vi måtte hjem og få henne til sengs.

Ønsker deg og dine en strålende helg, klem.

Made by KKann sa...

..så herlig tur dere har hatt - koselig koseturer, småturer, familieturer og båtturer..

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...