onsdag 28. juli 2010

Sommerhilsen fra meg! :)

En liten oppdatering må til etter ei god ukes stillhet på bloggen min. Vi skulle egentlig være hjemme alle 3 ukene i ferien vår, men etter 2 uker med stabilt ustabilt vær med regn og skyer og like lovende prognoser fikk vi nok... Vi stakk avgårde til Gøteborg, Sverige for å treffe eldstemann og få med oss ei uke med Gothia Cup i solskinn. Det er uansett nervepirrende å bare gå her hjemme og vente på oppdateringer på kamper og det som skjer der, hi-hi! :)

Takket være andre foreldre fikk vi ordnet oss hotell i siste liten, så vi storkoste oss sammen med dem og gutta våre på cup. Like kjekt på kamparenaen som på flotte kvelder for både store og små. Jeg er ikke i form, men hadde det vel så kjekt. Det er bare å innrette seg etter kroppens signaler og stå over de verste utskeielsene. Jeg holdt meg i skyggen, badet i deilig sjø og fikk lagt meg nedpå innimellom slagene, så det gikk overraskende bra. Litt sliten ble jeg, men det var det vel verdt uansett :) Vi fikk sooool og varme, mmm :D

Guttene på Florø SK -95 fikk en velfortjent bronseplass i DanaCup No.1 2010 i Fredrikshavn, Danmark. Se bare på kampresultatene her;

I Gøteborg på "Gothia Cup 2010 - the World Youth Cup" fikk de seg en velfortjent bronseplass også - og det til tross for at det var 220 lag som deltok i deres årsklasse..!!! Det er fantastisk bra at et "vanlig" lag fra en liten kystby som Florø når så langt i en stor cup som det der. De fleste vinnerne er elitelag/eliteakademi på regionalt og nasjonalt nivå eller veldig forsterkede lag, så Florø SK sine prestasjoner ble virkelig lagt merke til :)

Her er kampresultatene etter alle kampene i Sverige - imponerende målforskjell for dem. De laget 53 mål og slapp kun inn 1 mål før semifinalen hvor de tapte 4-1 mot et meksikansk elitelag! Gjett om vi er stolte over innsatsen. Kjekke karer er de også, så det var en fornøyelse å få være med på dette! :P


Et par skrytebilder av de flinke fotballgutta våre kommer her:
Dette bildet ble tatt etter siste kampen mot Uddevalla og de var klar for semifinale :) 
Min sønn er fremme i bildet, nr 4 fra høyre.
Her har de fått utdelt medaljer og bronsepremie i pausen under finalekampen på Gamla Ullevi. 
Dessverre hadde jeg bare den store linsen her og fikk ikke plass til alle spillerne i samme bildet! :o

Det kommer flere oppdateringer. 
Ha en super dag alle sammen! :)

1 kommentar:

Rita sa...

Hei på deg/dere!!
Har ikke sett eller snakket med deg på leeeeenge. Håper du og mini har det supert. Forstår på det du skriver at det ikke er helt bra, så det er jo dumt. Dessverre er det vel likt noe av det du har hatt før, håper det ikke er så ille at du ikke kan nyte svangerskapet også.
Er inne i min siste ferieuke nå. Er hjemme mens Kjetil er begynt å jobbe igjen. Så meg og ungene finner på noe kos hver dag. I morgen skal vi til Kinn og gå i klova, det blir nok en fin tur.
Så ville jeg si at det hvite rosetreet jeg fikk av deg i fjor, blomstrer så fint nå. Tenker på deg hver gang jeg går forbi, og det er ofte for det står ved uteplassen vår.
Håper vi treffes snart, klem fra meg ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...