onsdag 14. juli 2010

Bursdagskort!

Min gode venninne Margrethe hadde bursdag i forrige uke, men var på fotballtur til Storsjøcup i Sverige med barna og storkoste seg. Sønnen og laget hans vant forresten sølv i sin aldersgruppe. Ikke verst for et lag fra en liten kystby :D

Her er kortet til bursdagsberta :) Det ble nok et easelcard ja, de er så flotte og enkle, hi-hi!
Fremsiden av kortet
- bildet av Margrethe tok jeg i min sønn's konfirmasjon i april
Litt detaljer fra fremsiden av kortet
 Kortet oppslått i all sin prakt :P
Kortet oppslått sett bakfra
Baksiden av kortet

Tror ikke at jeg kan kalle dette for en "lift", men jeg ble skikkelig inspirert av Kaia sitt prinsessekort som var alldeles nydelig og lekkert gjennomført i alle detaljer. Det gjorde sitt til at jeg fikk lyst til å lage dette kortet. Sjekk gjerne ut Kaia's blogg. Hun lager de flotteste kort til alle anledninger. Ta et besøk og nyyyt! :D

Det blir lite blogging for tiden og merker at det er mange som har sommerferie fra bloggene sine også. Det er lov, man må nyte ferie og go'vær rundt omkring. Vi er hjemme og følger opp husbygging, spennende prosjekt i seg selv det :)
Eldstesønnen min er for tiden på fotballturnering i Danmark. De vant sin pulje i dag og går videre i cup'n. Det er forferdelig spennende for ho mor å sitte her og følge med, puh. Vanligvis er vi med og heier & hoier sammen med laget og de andre familiene, hi-hi :)

Fortsatt god sommer alle sammen!
Håper dere har et supert vær og koser dere ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...