lørdag 26. juni 2010

St. Hans-stemning på Florøvika

Blomster i en av verandakassene mine
 

Det var St. Hans-feiring onsdag den 23. juni og det ble en super kveld. 
Her på Vestlandet kaller vi egentlig denne feiringen for Jonsok :D 
Først var hele familien invitert til spekemat m/tilbehør og rømmegrøt hos mine foreldre. 
Utrolig godt og kjekt å samles igjen alle sammen!



Bilde #3 Kevin med søskenbarnet sitt Mathias
Bilde #4 Gutta mine - Patrick og Kevin


Deretter dro vi på sjøen og koste oss sammen med en hel masse andre båter - det vil si uten mine foreldre, 
Patrick og Mathias som hadde andre planer. Bålet i Florøvika ble tent kl 22.00 om kvelden. 
Det var vindstille og flott!


De skjøt til og med raketter fra bålet i år :)

Kevin og Henning

Gjengen samlet - min bror Per Tore, søster Linda, jenta mi Kalyani, svigerinna mi Linda Beate og niese Mathilde

 Familie og venner

Broder'n og samboer'n

Svigers Viggo & Tove skimtes såvidt ombord på båten til et vennepar av dem fra den tiden de bodde her i by'n

 Koselig kveld på sjøen i Florøvika! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...