mandag 7. juni 2010

Mathilde 9 år!

Niesen min Mathilde ble 9 år i dag ♥. Hjertelig til lykke snuppa, du begynner jammen å vokse til, hi-hi! :D

Vi var i kalas litt etter jobb og feiret henne. Visste jo selvfølgelig om dagen, men jeg er slakk for tiden.. og har ikke scrappet på ei stund. Ingen kort var klar for anledningen. Jeg jobber kanskje best under press, fnis.. Fikk laget dette råååsa kortet rett før vi suste avgårde i besøk:

Fremsiden av kortet 

Det nydelige bildet av jenta er det moren som har tatt
- jeg har "lånt" det fra Facebook'n til min kjære søster :)
Innsiden
The end! :P

Tusen takk for kjempekoselige kommentarer i bloggen :)
Ha ei super ny uke alle sammen!

1 kommentar:

Kate-Marita Pettersen sa...

Det var et fint kort du har laget til niesen din. Min Mathilde fyller 11 år på fredag som kommer;)
Og du verden for en flott mage du har fått!!! Og du stråler og er virkelig vakker!!!
Goklæm fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...