fredag 4. juni 2010

♥ Lykkelige omstendigheter ♥

Det er kanskje på tide å vise frem den stolte mage.. ♥ I dag er jeg 21 uker på veg, så jeg er faktisk over halvvegs allerede. Tiden går fort nå når jeg først er på god veg ut av "dvalen". Og godt er det, for det er en rimelig slitsom periode, puh. Godt man "glemmer" hvordan det faktisk er fra gang til gang, thi-hi!

Samboer'n tok noen bilder ute på verandaen i sted. På forespørsel fra meg selvsagt, for han knipser bare ikke bilder i det hele tatt. Det har ikke blitt noe særlig med magebilder denne gangen og plutselig er vi komt så langt. Kjekt å ha litt minner fra svangerskapet også. Det er jo ei unik og fantastisk tid på så mange vis og en svært viktig del i mitt liv :) Klart det må foreviges ♥


Herlig mote for store mager - tunikaer i alle fasonger :P
Denne magen kan ikke skjules lenger, he-he.. 
Vokser og trives kan man si :D

Nyt helgen alle sammen!
Stor klem fra meg,

6 kommentarer:

Camilla, Stein Ove og Sander sa...

Fin mage:) Gratulerer med baby på vei!! Tida går fort, det kan eg skrive under på!!

Lene Aase sa...

Så fin du er ;) Gratulerer så mye, nyt hver eneste dag:)
Klem fra Lene:)

merete sa...

Lykkelig, lykkelig, - virkelig bra at dere får dokumentert litt. Husker (minnes godt uten minner) at nummer to ikke ble veldokumentert som nummer en, nei.

Gleder meg til å ha deg og "magen" med på føtter i juni!

Frøken Lykkelig sa...

Å for en fin mage!!!! Gravide mager er det fineste som finnes!!!
Håper formen er stigende ... du ser i hvertfall veldig lykkelig ut :-)

❤ Kaia sa...

For en nydelig mage!!!! og nei, den kan du ikke skjule lenger. Det er godt at det finnes mange flotte tunikaer i butikkene nå, så du slipper å gå med "mammakjoler", som de gjorde før i tiden.
Kos deg med magen...
Klem fra Kaia

Aina, Johnny,Henriette, Marius, Beathe, Eileen og Sebastian sa...

Gratulere til dere begge 2. Her går vi på full nedtelling. Bare 2 uker igjen før prinsen vår kommer. Nyte denne tiden du har igjen. Det går kjempe fort ;-)

Klem fra meg i Bergen <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...