onsdag 23. juni 2010

Bokmerker

Jeg har hatt en plan om å lage bokmerker til familien siden sommerstid er lesetid - iallfall for meg :) Nå skal eldstemann "plutselig" til Kreta sammen med en kompis og hans mor m/flere. Vekterstreiken var over og de hoppet på et godt tilbud. Skulle gjerne blitt med :P

Jeg har laget noen kjappe, enkle bokmerker til min sønn, kompisen og moren hans for ferieturen. Smart måte å bruke restepapir på er det også ;)


Her er de enkeltvis - som dere kan se er det inspirasjon fra både spreke fotball- og handballmiljø her, fnis :P
Bokmerket til moren 
- Torres og Christian Kjelling
Bokmerket til sønnen min
- Lionel Messi (Barcelona and Argentina)
Bokmerket til kompisen 
- Sokratis Papastathopoulos (Greece)

Nå skal jeg kose meg med rabrabrasuppe før jeg henter minsten i barnehagen. Jeg brukte en oppskrift som jeg fant på Matprat. Gleder meg til St. Hans-feiring senere sammen med familien :D

Ha en flott St. Hans alle sammen! :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Knallflotte bokmerker!! Og så stilige bilder du hadde funnet frem;))
Nyt sommeren!
Klem, Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...