mandag 3. mai 2010

Uførefjellet (310 m.o.h)

Flora Turlag og Fjord Base arrangerte tur til Uførefjellet forrige onsdag - les om turen her. Da hadde jeg ikke anledning til å delta, så jeg gikk turen alene i går i strålendes solskinn. Det er ganske vått oppi der, så jeg hadde de rette turskoene på - mine gode Viking støvler, he-he :D

Jeg har bare gått denne turen en gang tidligere og det var faktisk på 1. mai 2009. Det var altså nesten på ett-års dagen jeg gikk den for andre gang, hi-hi :P

Her kommer selvfølgelig noen bilder fra turen - og flere kan du se her:

Fortsatt snø og is på vannet
Litt Kvikk Lunsj og bare nyte utsikten mot Florø og øyene fra toppen :)

Ha ei herlig uke! :D


2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Nydelige bilder å nyte fra deg igjen :)
Så flotte bordkortene til din sønns konf ble :)
Ha en fin dag!
God klem

Wenche sa...

Dette såg ut som ein fin tur. Trur eg skal prøve den, men skal vente til stien har fått tørka opp litt:-) Takk for gode turidear.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...