mandag 24. mai 2010

Jubilant på 50 år

Dette er et bestillingskort fra en kollega offshore. Jeg kjenner ikke mottaker, men fikk noen tips fra giveren og fikk satt sammen kortet med en liten personlig vri. Kortet er faktisk veldig stort - det største jeg har laget noengang tror jeg, så det var en liten utfordring i seg selv. Jeg fikk det flotte bildet av jubilanten på et stort A4-fotoark, så jeg tok utgangspunkt i det. Klippet til bildet litt, men kortet måler vel ca 26 BR x 32 L cm! :P

Forsiden med det flotte bildet av jubilanten og litt detaljer fra hennes hobbyer o.l. :)
Nærbilde av div charms m.m.
Innsiden med dikt om vennskap til venstre og plass til personlig hilsen til høyre
Nærbilder av begge sidene inni kortet
Baksiden - trodde jeg hadde glemt og avfotografere den, men der var jammen ett litt uklart bilde likevel. Det er et lite morodikt som passer to sprelske nabodamer med herlig humor :D

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Dette var lekkert....
Nydelige farger du har brukt, blomstene var sååå lekre..
HA ei super uke.
Klem fra Kaia

SNILLPIKE♥ sa...

Du er bare knallflink på å lage kort. Jeg er like imponert hver gang.

Gratulerer så masse med baby i magen, blir spennende å følge med. Får håpe dere kommer i hus, før familieforøkelsen.

Regner med at du oppdaterer på
bloggen så jeg kan følge med både på baby og hus....

Ønsker deg og dine en koselig uke, varme klemmer fra sørvest.♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...