torsdag 6. mai 2010

3-stølstur i Eikefjord i regi av Fjord Base

Nok en herlig tur i strålendes solskinn i regi av Fjord Base. Vi var 20 voksne, 1 barn og 3 hunder som på tirsdag 4. mai gikk en 3-stølstur i Eikefjord. Jeg har vært på hver av stølene samt gått Eikefjordstølen over til Hovlandsstølen tidligere, men ikke alle tre på samme tur. Fin tur og gjør det gjerne igjen! :)

Turen gikk fra Knapstad Gard opp til Knapstadstølen (ca 375 m.o.h.), over til Eikefjordstølen (390 m.o.h.) og Hovlandstølen (475 m.o.h.).Les mer om turen på Fjord Base sine sider her.

Selvfølgelig var kameraet mitt med og noen bilder ble det.. Litt ser du under - og flere kan du kikke på her.

Hele gjengen samlet på Eikefjordstølen :)
Turen tok vel 3,5 - 4 timer T/R og det var knapt et vindpust. Herlig vårtegn :D Ser frem til varmere tider - og ikke minst mange fine fjellturer fremover!


2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så flink du er å gå tur da.....
Og tusen takk for kommentar i innlegget mitt om Odin, det varmer...
Lykke til med resten av konfirmasjonskorta, jeg tror jeg gir meg nå, her mange jeg ikke har lagt ut enda, men vi får se...
Klem fra Kaia

Kate-Marita Pettersen sa...

Du er nå bra sprek!! Det så ut som en flott tur, masse blide mennesker i finværet:)
Jeg ønsker deg ei fin og vårlig helg,
stor klem fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...