onsdag 21. april 2010

Hatlesetnipa (583 m.o.h.)

Endelig er fjelltursesongen i gang - og jeg er med, tjo-ho. I går var vi 12 personer som fikk en alldeles nydelig tur til Hatlesetnipa i strålendes solskinn. Det var litt fuktig underlag, inn i skauen, opp på "platået" og litt i snø på slutten. Vi fikk ikke sett ørnene som jeg håpte på, men neste gang... :D

Merket godt at jeg ikke har trent eller beveget meg noe særlig i vinter, men det gikk fint likevel - og jeg skal passe på å få tid til en eller to turer på Brandsøyåsen i uken fremover i tillegg til de ukentlige turene med Fjord Base. Da skal formen komme sigende håper jeg, hi-hi!

Noen glimt fra turen vises under - og flere har jeg lagt ut på min facebook-side. Turinfo fra Fjord Base kan du også lese ;)

Friskt og herlig en tirsdagskveld i godt selskap! :)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...