torsdag 29. april 2010

Bursdagskort - mitt første Easelcard!

Svigerinnen min spurte om jeg kunne lage et bursdagskort til Anne Gro som blir 22 år den 29. april. Da jeg så bilde de ønsket å bruke fikk jeg gløden til å teste ut easel-card teknikken. Har sett mange flotte eksempler av den typen kort og det var lekende lett å lage. Det blir nok flere av disse fremover :)

Jeg fant mal til easel-card hos Whiff of Joy sine nettsider. Må innrømme at jeg rotet litt med målene til å begynne med, men det gikk seg likevel raskt til, hi-hi!

Det var ganske mørkt ute på verandaen da jeg var ferdig med kortet, men det var så fin himmel at jeg tok likeså godt bildene utendørs. Slik ble kortet mitt;

Fremsiden
Slik ser det ut når det står selv ved hjelp av de to "stopperne"
Kortet sett fra siden
Kortet sett bakfra når det "står" av seg selv
Baksiden av kortet

Nesten langhelg - og mye dugnad for min del, puh.. Varetelling i to (!) butikker for innsamling til klassekasse og skoletur. Jaja, det går i ett med dugnad og arrangementer i hele mai og juni nå.

2 kommentarer:

Nina sa...

Wow!! Kjempe flott easel kort med rååå nydelig mønsterark og pynt.

❤ Kaia sa...

Det var helt nydelig.
Kjempeflott papir og nydelig oppsett.
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...