tirsdag 2. februar 2010

Kort til en kollega

Jeg ble spurt om å lage kort til en kollega som skal over i ny jobb snart. Vanligvis er dette Rita's område på arbeidsplassen vår, så jeg ville ikke tråkke i hennes bed, fnis :D Hun hadde ikke anledning til å lage kort denne gangen, så dermed tok jeg utfordringen. Bildet fikk jeg faktisk av Rita på det første scrappetreffet vi var på. Tusen takk snuppa! ;)

Slik ble kortet mitt til Laila:

 
Fremsiden
 
Detaljer fra fremsiden
 
Innsiden - plass til en liten hilsen og signering i midten
Kortet - her vises andre siden av flip'n også
 
Baksiden med mitt stempel

Så får vi håpe at kortet faller i smak, he-he!
Ha en flott tirsdag :)

4 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Nyyyyydelig kort Eli Kristin. Du er så utrolig flink å sette sammen vakre duse farger med de fineste små detaljer, og i tillegg stemple dem med fine ord:) Så dette ble nok hun som fikk det veldig glad for:)
Håper kiropraktikken hjelper og at du ellers har det bra etter forholdene:)
Her kommmer i alle fall en stor klem fra mæ:)

Inger Marie sa...

Lekkert kort eli Kristin, lekre farger og detaljer.
Ha en flott dag!
God klem

Nina sa...

Åh, wow!! Knall lekkert kort med fantastiske detaljer og farger ♥♥♥

❤ Kaia sa...

WOW, det var lekkert.
Nydelig pyntet på alle sider.
Forsiden var helt nydelig...
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...