tirsdag 8. desember 2009

Kubbelys m/motiv

Jeg og jenta mi fant ut av vi skulle teste ut en liten sak som jeg har sett mange eksempler av i bloggverden, men aldri prøvd selv. Vi har laget noen enkle julegaver - 4 stk kubbelys m/julemotiv.

 

Vi har benyttet silkepapir, bakepapir, kubbelys, stempler fra North Star Stamps og varmluftpistol. Endelig kom den altså til nytte, hi-hi. Har hatt den i "sakene mine" i sikkert over 2 år nå, fnis!

Fremgangsmåten til dette fant jeg hos Marianne's Papirverden! Tusen takk for at du deler :)

Her er et par hekleluer som har blitt til i det siste. Den første som jenta mi viser kommer til å ligge under et juletre, men den siste vet jeg ikke helt.. Den er til en voksen altså :) Jeg fikk et akutt anfall og måtte bare hekle noe fargerikt, så det ble ei barnelue i oransje og blå. Det er jo rene Ålesund-fargene, så jeg har ingen kjente som vil gå rundt med den, hi-hi! :P Får se om det dukker opp en kompis av ungene fra de trakter!



1 kommentar:

Wenche sa...

Flotte huer på ein flott jente! Eit flott julegåvetips med lysa. Det har eg aldri tenkt på at ein kan gjere.
Elles så likar eg filosofien din om å ta ting litt rolegare og å nyte advent. Eg melder meg på den:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...