lørdag 26. desember 2009

Julehilsen fra "sykestua"! :P



Det har vært dårlig med blogging her den siste uken - og absolutt ingen bloggbesøk eller nettaktivitet for den del av naturlige årsaker. Det begynner nemlig å bli en trasig tradisjon det her. I fjor lå jeg med influensa (den vanlige) hele uken før jul. I år ble jeg full i feber og småforkjølt et par dager, men det fikk jeg ut av kroppen igjen og var klar for siste innspurt... trodde jeg. Jammen klikket ryggen lørdagskvelden den 19. desember. Jeg trodde jeg hadde fått en forbasket prolaps igjen, men det ble verre og verre og på mandag tok samboer'n meg med til legen. Det var visst ikke isjas og ikke prolaps, men Isjalgi (!). Det har jeg ikke hørt om før, men vondt og rett og slett jævlig har det vært. Har ikke hatt så vondt før. Uken har stort sett blitt tilbrakt til sengs eller på gulvet og med god hjelp av min kjære samboer og barn. Det løser seg litt etter litt og jeg begynner å komme meg rundt litt.


Sånn går nå dagan'! :P

Ute har det vært hvitt og nydelig, kaldt og herlig julevær. Det er ikke noe for meg i disse dager, hadde blitt a la bambi på isen eller noe sånt om jeg hadde gått ut, hi-hi. Tror jeg må få meg time hos naprapat eller kiropraktor for å løse opp, eventuelt den fantatiske homøopraktikeren Bente som sikkert er fullbooket i hele 2010 allerede :D


I år kunne jeg ikke delta i juletrepynting og andre forberedelser. Jeg koste meg og slappet av mens min kjære samboer og barn pyntet treet.

Ønsker alle en fortsatt fin juletid! :D



4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Uffa, hørtes ikke bra ut. Lite nettaktivitet her også. God bedring!!

Juleklem

SNILLPIKE♥ sa...

Stakkars deg da, vet det meste om vond rygg, er ufrivillig hjemmeværende på 6. året nå p.g.a. rygg, så jeg føler med deg. Men du ser nå like blid og smilende ut tross alt.

Godt å gode hjelpere i heimen da.

Ønsker deg og dine en fortsatt fin julehelg, og håper du er på bedringens vei.

Vi har besøk av foreldrene mine fra Sunnfjord, så vi koser oss masse.

Blir frisk/juleklem fra meg.

Astrid sa...

Hei Eli:-)

Så trasigt!!!!
Kjedelig uansett når slikt skjer men ekstra kjiip i julen da:-(
Men så heldig du er som hadde/har gode hjelpere rundt deg når det først ble så ille.
Ønsker deg masse god bedring Eli og håper du snart blir bra igjen!!!
Fortsatt god jul også til deg og dine.

Jule+god-bedrings klemmer i bøtter og spann oversendes herved;-)))

Anita sa...

Uff sååå kjedlig og vondt da!!!
Ønsker deg god bedring, og håp om at du snart er på bena igjen (og snart på veg opp på en fjelltopp igjen...=)
Fortsatt god jul til deg og dine!
Klem, Anita ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...