søndag 1. november 2009

Halloween

Så krøp jeg til korset i år.. Jeg har vært så imot Halloween og fnyst av alt kjøpepresset som øker år for år i norske butikker vedrørende denne markeringen. Jeg bodde selv i USA i 1990/91 og feiret Halloween som 18-åring. Det var fest og moro - og rimelig annerledes enn slik det skjer i Norge idag. Men men, nå har jeg unger som vokser til og de ønsker å ta del i dette "nye" styret...

Her er jenta mi og ei venninne klar for
Halloween disco fredag 30. oktober


Hår og sminke stod hun mor for :P

Så var det selve Halloween-dagen 31. oktober
- det ble kjøpt inn bøtter og snop så vi kunne dele ut til skumle gjester

 

 Jenta mi skulle være en djevel, så hun mor sminket og hjalp til med kostymet


Venninnen ble med på runde i nabolaget sammen med flere andre


..et par skumle gjester..

Det kom ikke mange gjester til oss, så jeg sitter igjen med store mengder snop. Mer til oss - ungene mine har iallfall ikke noe i mot det. Jeg hører fra andre deler av by'n at det var mye mer unger i sving der. Får se hva vi gjør neste år.. Hadde jeg ikke kjøpt inn hadde vi vel fått mange på døren, he-he :P

4 kommentarer:

Lise Katrine sa...

Hei.
Ser ut som du koste deg litt i går iallefall ;)
Så fine, skumle jenter :)
Merker vi er en del som er imot halloween, men når det kjem til stykke, er det ikkje så lett å stå imot presset... Her er dei ikkje begynt enda, men det er vel ikkje så mange åra før maset begynner ;)
Ha en fin fin søndag!

Klem, Lise

Wenche sa...

Det var no tøffe halloweenkostymer. Eg er ikkje heilt for halloween eg heller, men det er ikkje så enkelt å stå i mot når det er stadig fleire som feirer den. Trur du har rett, hadde du ikkje kjøpt inn snop hadde døra di blitt nedrent av halloweenbukkar:-) Ha ei fin veke!

Made by KKann sa...

Fine unger og kostymer - smil..jepp vi kommer ikke utenom - jeg likte i likhet med deg Halloween bedre da jeg bodde i US..fokusen har liksom blitt litt feil her..men men!!

Ha en fin fin søndagskveld!

KlemKKann

Elisabeth sa...

Så stilige kostymer og tøffe på håret var de ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...