søndag 11. oktober 2009

ABC - bokstaven C

Den norske versjonen ABC i ord og bilder i regi av Petunia.

Bokstaven C står for en deilig kald, ekte Coconut-drink under en parasoll på øya Kohlarn Island utenfor Pattaya i Thailand romjulen 2005 :) Jeg og min kjære var på ferie sammen med et vennepar i hele 14 dager og koste oss. Det var min første ferie uten barna på 10 år, så det var veldig kjekt og veldig rart. En ekte kjæresteferie med min første store kjærlighet - det er sant som det sies, gammel flamme slukkes ei

Coconut-drink with love from Thailand! ;)Coconut-drink with love from Thailand ;)

9 kommentarer:

Petunia sa...

Og det har du helt rett i!!!
Selv om jeg i dag ikke er gift med min første store kjærlighet, så betyr han noe veldig spesielt for meg.
Du har lagt ut et bilde man blir i godt humør av! Vinnene smil og sommerlig stemning:=

Anita sa...

Hei!
Så herlig bilde, trenger sånne gode bilder på denne tiden av året! =)
Har sett litt på ABC'en før også, og har funnet ut at eg jammen må hive meg med på denne òg!!!
Gikk en tur i sted, og såg jo bokstavbilder alle steder hi-hi =)
En fin søndag til deg!
Klem, Anita ;)

TorAa sa...

Alldeles herlig, særlig i varmen da.

Husker en gang vi hadde leid sykler i Brasil. Etter en lang og bratt bakke, svetten silte og solen brant,
da sto han der på toppen, pjokken med kjølebagen og ropte Cocco cocco.
Det smakte der og da.

mitt c-innlegg:
http://toraamusic.blogspot.com/

Henny sa...

Flot C. Sådan en coconut-drink har jeg ikke været udsat for.

Ellen sa...

En slik ferie bør alle par unne seg fra tid til annen. Etter bilde å dømme så hadde du det fantastisk bra!!

Ønsker deg en fin uke!

Rita sa...

Flott bilde, spennende å følge fotoinnleggene dine nå :)
Det var liksom bare deg og Henning før, så kjekt når dere endte opp sammen også!!

Snakkes Ü

Living next to me sa...

den der C er farlig god , og du ser da også lykklig ut.
F.

Qehenne sa...

Å så deilig... jeg har akkurat hatt en tur sammen med min kjære og et vennepar. Det var første gangen vi var på tur i varme strøk alene uten unger siden vi kom sammen (25år) Det både ser og er deilig!

Kathrine 'Glimt' sa...

så herlig ! :)
elsker Thailand ...
nå fikk du meg rett tilbake på stranda ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...