tirsdag 25. august 2009

Footballparty for Ladies Only

Nå har vi vært gjennom første uken med skolestart og oppstart av aktiviteter og ikke minst - full rulle på jobb igjen. Godt at "moder'n" i kåken fikk litt adspredelse på lørdag for å koble ut litt sammen med ca 30-35 andre likesinnede, hi-hi! En årlig happening i regi av Ballbabes som bare er kanonkjekt å være med på. Noen smakebiter følger under her... og flere her for spesielt interesserte, knegg! ;)

Meg, Grethe og søster'n Linda veldig klare før avspark, hi-hi! :PMeg, Grethe og søster'n Linda veldig klare før avspark, hi-hi! :P

Vårt lag - Holy Fuckers, kremt.... Vårt lag, kremt... jada, veldig kreative navn på lagene utover kvelden

De tre søstrene sisters bak Ballbabes og årets Footballparty for Ladies Only hos Bartez VIP Lounge, he-he!De tre søstrene sisters bak Ballbabes og årets
Footballparty for Ladies Only hos Bartez VIP Lounge, he-he!

2 kommentarer:

Rita sa...

Her var det høy party faktor ja! Så ut som dere koste dere stort. Skulle tatt meg en tur bort på bana og sett på dere. Men jeg hadde nok bare blitt helt skremt, hehe.
Bare å samle krefter til neste ballbabes fest!!

Made by KKann sa...

Herlig - vettu du er bare så herlig selv i det kostymet! Takk for herlig hilsen!

Vettu - jeg har ikke tid til å scrolle nå - men jeg titter snarlig innom igjen!

KlemKlemKlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...