mandag 13. juli 2009

Treff på bryggekanten :D

Bloggerverden er fantastisk og gir mange muligheter, man finner gode tips & idèer og ikke minst - man møter mange utrolig koselig personer. I går var jeg så heldig å få treffe en av mine faste bloggvenner IRL her i by'n, nemlig Elisabeth. Jeg fikk hilse på familien hennes og selv hadde jeg med de to yngste barna mine. Kjempekjekt! :D

Mobilbilde av Kevin tatt av Elisabeth ombord på yachten til svoger'n hennes Flotte båter de reiser med :DMobilbilde av Kevin tatt av Elisabeth ombord på yachten til svoger'n hennes
Flotte båter de reiser med :D

Elisabeth og megElisabeth og meg

Håper vi har bedre tid neste gang, he-he :D

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nei, se der er vi. Fikk tilgang på nett her i Hardbakke, så da stakk jeg en tur innom. Vi lurer på å dra videre til bergen i dag.
Veldig koselig å treffe dere, Eli.
Håper vi kan ta en fjelltur neste gang vi møtes ;-)

Gladie sa...

Så koselig da! Artig å se de var innom Hardbakke også (det hører jo med på turen flroø-Bergen), det er der jeg vokste opp :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...