fredag 1. mai 2009

3 hastekort til 3 fjortiser

Min sønn fikk invitasjon til paintball-bursdag av 3 kompiser idag som skulle feire ilag - også idag. Jeg fikk beskjeden mens jeg var til fjells, så kortene ble laget like før han skulle gå. Det ble gamle bilder fra fotballturnering i 2002 av gutta - de har vokst litt siden den gang, hi-hi. Nå feirer de nemlig hele 14 år. Utrolig kjekke karer! Slik ble kortene - noen lunde like;

Forsiden av de 3 kortene til fjortisene Anders, Peter og StefanForsiden på de 3 kortene
Detaljer fra Anders og Stefan sitt kortFlere detaljer fra Anders og Stefan sitt kort
Detaljer fra tvillingene Stefan og Peter sine kortNærbilde av Stefan og Peter sine kort
Lik innside til alle 3 ;PInnsiden - den ble lik hos alle tre. Baksiden ble bare stemplet kjapt før jeg måtte snikfotografere kortene før overlevering. De ble 10 minutter forsinket i kalaset pga meg, puh! Jaja :P

5 kommentarer:

Astrid sa...

Gutten din er heldig som har en så snill og flink mamma, som ordner så fine kort på så kort varsel!!
Tenker han synes det var kjekt å komme med så flotte kort i selskapet:-) Vel verdt å vente på selv om en da kommer 10 min for sent;-)
Flotte bilder fra turen din i dag!

Klem,
Astrid

Rita sa...

Kjempeflotte hyrten og styrten kort, Eli! Imponerende at du får til så mange detaljer, og bildene gjør det jo veldig personlig.

Håper dere har sovet godt i natt :o)

Nina sa...

Tjolahopp :)

Utrolig stilige hastekort du har laget, tenker gutta ble fornøyd :)

Riet sa...

what a beautiful layouts,l love the colour.

Hugs Riet.x

Made by KKann sa...

Flotte Flotte Flotte kort - til t3 flotte gutter!!

..må gå å legge meg..stuptrøtt - god natta søtsnupp!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...